Aquestes sessions les hem dedicades a perfilar el nostre tipus de client ideal amb diferents activitats com una enquesta a diferents empreses que podrien ser potencials clients, un mapa d'empatia per detectar els nostres clients ideals i una fitxa d'aquest client per especificar quin seria el perfil d'aquest.
Ha estat una activitat molt reflexiva en el sentit que hem pogut investigar quines oportunitats reals tindríem al mercat laboral amb les nostres ambicions, però una mica exasperant en el sentit que ens ha costat una mica que els formularis s'omplissin.
Aquí us deixem l'informe final de les enquestes:
ENQUESTES
I aquest és el mapa d'empatia que hem elaborat del nostre client potencial:
El repte que hem seleccionat per a donar-li una solució és:
Ser un centre exemplar en valors igualitaris des de la perspectiva interseccional.
Com que observem que la multiculturalitat és un fenomen comú a la societat, i manifestat en tots els àmbits, no el podem obviar a l'hora d'intervenir en un centre educatiu, llavors proposem sensibilitzar i realitzar un programa per atendre al canvi dels valors que s'han d'adquirir per estar sensibilitzats i sensibilitzades amb la contextualització de la societat que ens envolta, i educar amb valors de respecte, de convivència i la prevenció per a la resolució de conflictes que evitarà moltes de les discriminacions i el seu conjunt.
Per a dur-ho a la pràctica, són necessàries unes programacions (tallers, dinàmiques, entrevistes) disposades en un temps determinat, i adaptades al context de la situació i als usuaris, fent un previ diagnòstic.
Ha estat una activitat molt reflexiva en el sentit que hem pogut investigar quines oportunitats reals tindríem al mercat laboral amb les nostres ambicions, però una mica exasperant en el sentit que ens ha costat una mica que els formularis s'omplissin.
Aquí us deixem l'informe final de les enquestes:
ENQUESTES
I aquest és el mapa d'empatia que hem elaborat del nostre client potencial:

El repte que hem seleccionat per a donar-li una solució és:
Ser un centre exemplar en valors igualitaris des de la perspectiva interseccional.
Com que observem que la multiculturalitat és un fenomen comú a la societat, i manifestat en tots els àmbits, no el podem obviar a l'hora d'intervenir en un centre educatiu, llavors proposem sensibilitzar i realitzar un programa per atendre al canvi dels valors que s'han d'adquirir per estar sensibilitzats i sensibilitzades amb la contextualització de la societat que ens envolta, i educar amb valors de respecte, de convivència i la prevenció per a la resolució de conflictes que evitarà moltes de les discriminacions i el seu conjunt.
Per a dur-ho a la pràctica, són necessàries unes programacions (tallers, dinàmiques, entrevistes) disposades en un temps determinat, i adaptades al context de la situació i als usuaris, fent un previ diagnòstic.
Durant la visualització del resultat de les enquestes, hem rebut resposta d'altres empreses no relacionades amb l'àmbit educatiu, com serien:
- Hoteleria. Creiem en la possibilitat que empreses dedicades a l'hoteleria En la resposta, hi havia un comentari on esmentava els conflictes que ocorren a la cuina en concret.
- Construcció.
- Social i sanitari.
- Cossos i forces de seguretat.
Veiem molt positiu el fet d'abarcar diferents àmbits per a la possible intervenció, i així crear nous perfils potencials de clients, podem redefinir les línies d'intervenció i ampliar-les entorn al client i així crear diferents àmbits d'intervenció, i així, obrir-nos a possibles clients que no ens havem aturat a pensar.
Gràcies a tècniques de recull d'informació com serien l'enquesta, podem esbrinar nous eixos d'intervenció i conèixer possibles clients potencials que no ens havem percatat en un principi.
Comentarios
Publicar un comentario