Activitats inicials

KNOWMADS

Vàrem visualitzar un vídeo anomenat Knowmads on tractava el canvi tecnològic accelerat, la globalització i la necessitat d'innovar. Els knowmads es consideren els professionals del segle XXI i aquests són creatius, innovadors, saben treballar amb qualsevol persona i a qualsevol lloc i utilitzen la tecnologia per a aprendre i fer feina. És a dir, la necessitat dels treballadors d'adquirir aquestes habilitats per a poder adaptar-se a qualsevol circumstància. Es considera que les errades o els fracassos són noves formes d'aprendre, i que per tant, tenen la seva part positiva.
El vídeo representava molt bé l'essència de les 4 C (creativitat, comunicació, cooperació i confiança), i per tant, vàrem poder veure la necessitat que tenen els treballadors com a professionals de treballar-les i aplicar-les. Per altra banda, la gran importància que té renovar-se i estar al dia de les noves tecnologia ja que ens pot fer la rutina de treball molt més senzilla i eficaç. En darrer lloc però no menys important, l'idea de que els fracassos són noves formes és molt important ja que representa que equivocar-se és una forma d'aprendre i adquirir nous coneixements, i que si erram significa que estem avançant i que per tant, podrem veure el nostre recorregut d'una forma molt més positiva. Ens va ser molt útil per a veure representades els conceptes explicats a classe. 



Resultado de imagen de knowmads






L L E T R E S         D E C R E A T I V I T A T

 
L’activitat comprèn com a tema principal: La Creativitat, la descriurem utilitzant la
definició segons López i Recio (1998): “Creativitat és un estil que té la ment per
processar la informació, manifestant-se mitjançant la producció i generació de
situacions, idees o objectes amb cert grau d'originalitat; aquest estil de la ment
pretén d'alguna manera impactar o transformar la realitat present de l'individu”.

Hem esbrinat que hi ha moltes definicions donades per diferents autors/es,
però hem trobat que podria ser adient aquesta per la nostra finalitat.
Doncs, l’activitat que vam realitzar es duia a terme de la següent manera:
Va ser la primera presa de contacte amb els companys que realitzarem el
projecte del mòdul de EIE; a l’equip serem Isa Crespí, Andrés Quintana i
Laura Suau. La professora, n’Antonia ens va repartir unes lletres
(vocals i consonants)  a nivell individual escriure el major nombre de paraules
amb la lletra amb un marc de temps, després ens va agrupar amb la resta
dels company de l’equip i esbrinar paraulesamb una lletra entre tots tres.


Aquesta activitat ens va parèixer molt productiva, ja que vam aprendre que
sempre és més eficient treballar en grup per aconseguir una idea o objectiu, ja que
estem pensant tres persones i no només una persona sola, sempre amb una
armonia i organització, i també és important extreure el potencial de cadascún per tenir uns millors objectius.



Presa de decisions
Aquesta activitat ens va fer posar-mos en la situació del directiu d'una empresa que es veu obligat a acomiadar a  4 dels treballadors que té a la plantilla.Reflexionant en grup varem decidir treure a na Juana per no complir el seu horari com toca,en Carlos perquè el seu treball no el realitza com toca i en Jose per ser un "enchufat" que no fa casi res.


Aquesta activitat ens ha servit per saber triar el millor per la nostra empresa utilitzant la moral però també la lògica,aquestes decisions no són fàcils però a vegades son necessaris pel correcte funcionament d'una empresa.



Comentarios