Base de dades de clients i analisi competència



Les darreres dues sessions (14/05 i 21/05) hem realitzat dues activitats.
La primera activitat tractava de crear una base de dades amb els principals clients potencials per a la nostra empresa. Ens hem fixat especialment en les empreses de les àrees de turisme i educació, ja que plantejam que siguin els nostres principals camps d'intervenció.

Per una altra banda, hem localitzat una empresa competidora i hem analitzat els seus serveis (activitats, preus, temps, clients, ofertes, etc) per a poder comparar-la amb el que nosaltres proposem.
L'empresa que hem seleccionat és Bauma. Analitzant els serveis i els preus que ofereixen, arribem a la conclusió de que pot ser els preus són massa excessius per a l'oferta que fan. Nosaltres podem oferir preus més assequibles i temporalitzacions més reduïdes tenint en compte que es necessita temps de conciliació i la formació es podria dividir en diferents parts depenent de les necessitats de cada client.



Adjuntam una foto de com hem actualitzat el panell Kanban en funció de tot el que hem fet a classe:





Comentarios