Vàrem realitzar a classe de forma manual un pòster amb una DAFO on vàrem analitzar els diferents sectors influents a la nostra empresa: Les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats.
Com a amenaces hi ha diversos factors que intervenen, però sobretot ressalta la manca de capital per tirar l'empresa endavant i l'absència de clients o recursos físics, també influeixen els aspectes socials com la política a Espanya, o la perspectiva general sobre els temes dels quals tracta la nostra empresa dels nostres possibles futurs clients, etc.
Va ser una activitat un poc complicada de realitzar per la falta de comprensió de membres del grup, tot i que amb persistència ho varen acabar d'entendre.
Referent a les estratègies a seguir arreu d'això, trobem:
-Un major increment de capital per part dels membres que tenen més recursos actualment a canvi de que quan l'empresa comenci a tenir excedent es reparteixin de manera justa respecte a aquesta situació.
-Elaboració d'un pla de màrqueting eficaç per donar a conèixer la nostra marca.
-Investigar a la competència i estudiar on ens podem diferenciar potencialment d'elles.
-Formar-mos constantment perquè les nostres tècniques evolucionin amb els canvis socials possibles.
-Adaptar les nostres formacions a les noves tecnologies per poder oferir un servei fresc i nou a una època totalment informatitzada.
-Treballar des de la interseccionalitat per garantir cobrir tots els eixos de discriminació possibles sense invisibilitzar cap.



DEBILITATS |
AMENACES
|
Un membre no té el capital inicial
|
Empreses que realitzen activitats semblants
|
Falta de coneixement per a utilitzar claus de màrqueting
|
La darrera prioritat en molts de casos és la promoció d’igualtat de gènere
|
Falta d’experiència
|
Canvis de la política d’igualtat a les institucions públiques que afecten a la demanda dels nostres serveis
|
Manca de lloc físic per a reunir-nos
|
Competència directa o indirecta:
Presència en xarxes socials? Accions que desenvolupa? Eines que utilitza?
|
Nous en el mercat, ningú ens coneix
|
Individualització del problema (idea liberal)
|
Falta d’investigació de mercat adequada
|
Canvi de govern, pot ser no prioritat essencial
|
Manca de cartera de clients
|
Major nivell de formació a la competència
|
No està definida l’estratègia de recursos humans per a l’empresa
|
Institució pública com a competència
|
No tenim ni bona ni dolenta reputació
| |
Publicitat ineficient
| |
Incapacitació de gestió econòmica
| |
FORTALESES
|
OPORTUNITATS
|
Incorporació, visió i intervenció de caire interseccional
|
Institucions públiques no abarquen totes les temàtiques
|
Motivació i empatia amb el personal
|
Aplicació de polítiques de discriminació positiva
|
Eines de treball disponibles i eficients
|
Noves tecnologies , xarxes socials i difusió
|
Imatge Corporativa
|
Nivell de l’educació
|
Habilitats tecnològiques
|
Increment de la perspectiva de gènere de manera transversal
|
Empatitzem amb l’usuari
|
Inversió inicial (2 membres disposen del capital inicial i 1 no però pot aconseguir-lo)
|
Bon preu en el servei
|
Multiculturalitat, diversitat
|
Habilitats de gestió
|
Necessitat social → Normativa obliga formació
|
Flexibilitat horària
|
Coeducació → incorporació demandes
|
Servei oferit, qualitat
|
Discriminacions invisibilitzades
|
Ens diferencia la formació amb perspectiva de gènere tenint en compte la interseccionalitat
|
Comentarios
Publicar un comentario