DAFO:Anal·lisi de situació de la empresa.


Vàrem realitzar a classe de forma manual un pòster amb una DAFO on vàrem analitzar els diferents sectors influents a la nostra empresa: Les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats.

Com a amenaces hi ha diversos factors que intervenen, però sobretot ressalta la manca de capital per tirar l'empresa endavant i l'absència de clients o recursos físics, també influeixen els aspectes socials com la política a Espanya, o la perspectiva general sobre els temes dels quals tracta la nostra empresa dels nostres possibles futurs clients, etc.

Va ser una activitat un poc complicada de realitzar per la falta de comprensió de membres del grup, tot i que amb persistència ho varen acabar d'entendre.

Referent a les estratègies a seguir arreu d'això, trobem:


-Un major increment de capital per part dels membres que tenen més recursos actualment a canvi de que quan l'empresa comenci a tenir excedent es reparteixin de manera justa respecte a aquesta situació.

-Elaboració d'un pla de màrqueting eficaç per donar a conèixer la nostra marca.

-Investigar a la competència i estudiar on ens podem diferenciar potencialment d'elles.

-Formar-mos constantment perquè les nostres tècniques evolucionin amb els canvis socials possibles.

-Adaptar les nostres formacions a les noves tecnologies per poder oferir un servei fresc i nou a una època totalment informatitzada.

-Treballar des de la interseccionalitat per garantir cobrir tots els eixos de discriminació possibles sense invisibilitzar cap.



















































DEBILITATS
AMENACES
Un membre no té el capital inicial
Empreses que realitzen activitats semblants
Falta de coneixement per a utilitzar claus de màrqueting
La darrera prioritat en molts de casos és la promoció d’igualtat de gènere
Falta d’experiència
Canvis de la política d’igualtat a les institucions públiques que afecten a la demanda dels nostres serveis
Manca de lloc físic per a reunir-nos
Competència directa o indirecta:
Presència en xarxes socials? Accions que desenvolupa? Eines que utilitza?
Nous en el mercat, ningú ens coneix
Individualització del problema (idea liberal)
Falta d’investigació de mercat adequada
Canvi de govern, pot ser no prioritat essencial
Manca de cartera de clients
Major nivell de formació a la competència
No està definida l’estratègia de recursos humans per a l’empresa
Institució pública com a competència
No tenim ni bona ni dolenta reputació

Publicitat ineficient

Incapacitació de gestió econòmica

FORTALESES
OPORTUNITATS
Incorporació, visió i intervenció de caire interseccional
Institucions públiques no abarquen totes les temàtiques
Motivació i empatia amb el personal
Aplicació de polítiques de discriminació positiva
Eines de treball disponibles i eficients
Noves tecnologies , xarxes socials i difusió
Imatge Corporativa
Nivell de l’educació
Habilitats tecnològiques
Increment de la perspectiva de gènere de manera transversal
Empatitzem amb l’usuari
Inversió inicial (2 membres disposen del capital inicial i 1 no però pot aconseguir-lo)
Bon preu en el servei
Multiculturalitat, diversitat
Habilitats de gestió
Necessitat social → Normativa obliga formació
Flexibilitat horària
Coeducació → incorporació demandes
Servei oferit, qualitat
Discriminacions invisibilitzades

Ens diferencia la formació amb perspectiva de gènere tenint en compte la interseccionalitat


















Comentarios